Informujemy, że zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim uruchomiona została skrzynka podawcza z automatycznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
Podpisane elektronicznie dokumenty można doręczać do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego poprzez formularz internetowy znajdujący się pod adresem:http://esp.uw.olsztyn.pl/esp2 oraz na adres email: esp@uw.olsztyn.pl
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny doręczony Warmińsko-Mazurskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Olsztynie zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem elektronicznym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru. Urzędowe poświadczenie odbioru może zostać także zapisane na dyskietce magnetycznej w formacie MS DOS 3,5” lub urządzeniu typu Pen Drive.
Akceptowane struktury fizyczne dokumentów elektronicznych są zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766).