Warmińsko-Mazurski
Urząd Wojewódzki
w Olsztynie
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
IGR-II.7820.1.49.2018
Olsztyn, 10.01.2019 r.
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1474 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096) Wojewoda Warmińsko-Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek inwestora – Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad , reprezentowanego przez Pana Krzysztofa Kozaka została wydana decyzja nr 5/19 z 10 stycznia 2019 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności dla zadania:
„Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikami dla poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie warmińsko-mazurskim na DK 57 na odcinku w km 12+060 do 12+260 w m. Wozławki”.
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
1) w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
- jedn. ewid. 280104_5 Bisztynek, obręb 0017 Wozławki, działka nr: 87/2, 21/5 (powstała z podziału działki 21/3), 16/3 (powstała z podziału działki 16/1), 16/5 (powstała z podziału działki 16/2);
2) przeznaczonych do ograniczonego sposobu korzystania w związku z przebudową sieci uzbrojenia terenu:
- jedn. ewid. 280104_5 Bisztynek, obręb 0017 Wozławki, działka nr: 15/3, 17, 16/6 (powstała z podziału działki 16/2), 16/4 (powstała z podziału działki 16/1), 19/1, 21/6 (powstała z podziału działki 21/3).
W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju nr 332 od poniedziałku do piątku od godziny 1200 – 1500. Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Infrastruktury i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e ww. ustawy właściciel nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w przypadku, gdy wyda tę nieruchomość niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego.
W sprawie wydania nieruchomości w terminie umożliwiającym zwiększenie wysokości odszkodowania za nieruchomość należy zgłosić się do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Olsztynie, ul. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, tel 89 521 28 32, gdzie zostanie podpisany w tej sprawie „Protokół wydania nieruchomości”.
Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ustawy z dnia 10 kwietna 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Z up. Wojewody Warmińsko-Mazurskiego
Zbigniew Pazerski
Dyrektor Wydziału
Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa
W Warmińsko – Mazurskim
Urzędzie Wojewódzkim