IGR-II.7820.1.2.2019
Olsztyn, 1.03.2019 r.
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia
10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1474 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096) Wojewoda Warmińsko – Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek inwestora Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, reprezentowanego przez Zastępcę Dyrektora Oddziału w Olsztynie Pana Jarosława Kaczora, z dnia 14.01.2019 r., została wydana decyzja Nr 07/19 z dnia 1 marca 2019 r., o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na roboty budowlane dla zadania pn.: „Poprawa odwodnienia i trwałości korpusu drogowego dk 51 - ulica Orła Białego w Lidzbarku Warmińskim od km około 40+075,68 do km około 40+313,91 drogi krajowej nr 51”.
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
1) w liniach rozgraniczających teren pasa drogowego drogi krajowej nr 51:
- obręb nr 0007 Lidzbark 7, działki nr: 173/17 (powstała z 173/16), jednostka ewidencyjna 280901_1 Lidzbark Warmiński;
- obręb nr 0010 Lidzbark 10, działki nr: 14, jednostka ewidencyjna 280901_1 Lidzbark Warmiński;
- obręb nr 0011 Lidzbark 11, działka nr: 1, jednostka ewidencyjna 280901_1 Lidzbark Warmiński;
2) przeznaczonych do ograniczonego sposobu korzystania w związku z przebudową sieci uzbrojenia terenu:
- obręb nr 0007 Lidzbark 7, działki nr: 176/2, 177/4, jednostka ewidencyjna 280901_1 Lidzbark Warmiński;
3) co do których inwestor uzyskał oświadczenie o dysponowaniu nieruchomością na cele budowlane:
- obręb nr 0007 Lidzbark 7 , działki nr : 173/18 (powstała z 173/16), jednostka ewidencyjna 280901_1 Lidzbark Warmiński;
W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju nr 330, (poniedziałek - piątek 12:00 – 15:00). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Inwestycji i Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e ww. ustawy w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego.
W celu wydania nieruchomości należy zgłosić się do Wydziału Nieruchomości w siedzibie olsztyńskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, tel. (089) 521-28-35, pokój 308, gdzie zostanie w tej sprawie podpisany „Protokół wydania nieruchomości”.
Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietna 2003 r.