Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego- Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania
i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46)
Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:
Wnoszone na piśmie należy przesłać na adres:
Biuro Wojewody
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Skargi i wnioski można również przesłać faksem pod nr (89) 523-22-78 lub pocztą elektroniczną na adres sekrbw@uw.olsztyn.pl
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9,
10-575 Olsztyn, pokój nr 47, tel. (89) 523-25-52 w następujących dniach i godzinach:
-poniedziałeki - piątki 7.30- 15.30
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki nie udziela odpowiedzi na pisma i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.
Skargi i wnioski, zarówno te nadesłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko ( nazwa) i adres zamieszkania ( w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek.
Zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt. 1).
Zarządzenie nr 107 Wojewody Warmińsko - Mazurskiego z dnia 14 kwietnia 2010r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim. - poniżej plik do popbrania