UWAGA!
Wersja historyczna z 2010/11/17 11:13:15 GMT+1.  Powrót do wersji aktualnej

Warmińsko - Mazurski
Urząd Wojewódzki w Olsztynie
jednostka sektora finansów publicznych

szukaj >

bip_logo_pl
odstep
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego- Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania
i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46)
 
Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:

Wnoszone na piśmie należy przesłać na adres:

 Biuro Wojewody
 Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
 10-575 Olsztyn
 
Skargi i wnioski można również przesłać faksem pod nr (89) 523-22-78 lub pocztą elektroniczną na adres sekrbw@uw.olsztyn.pl
 
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
 przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9,
10-575 Olsztyn, pokój nr 1, tel. (89) 523-25-52 w następujących dniach i godzinach:
-poniedziałek 8.00 – 16.30
-wtorki- piątki 7.30- 15.30
 
 
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki nie udziela odpowiedzi na pisma i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.
Skargi i wnioski, zarówno te nadesłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko ( nazwa) i adres zamieszkania ( w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek.
 Zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków ( Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt. 1).
Biuletyn Informacji Publicznej redaguje
Grzegorz Florczak
tel.(89)52-32-690, fax. (89)53-51-406
e-mail: grzegorz.florczak@uw.olsztyn.pl

Osoba odpowiedzialna za treść:
Data modyfikacji: 2010/11/17 10:13:15
Redaktor wprowadzający: główny administrator serwisu