UWAGA!
Wersja historyczna z 2007/02/22 09:11:45 GMT+1.  Powrót do wersji aktualnej

Warmińsko - Mazurski
Urząd Wojewódzki w Olsztynie
jednostka sektora finansów publicznych

szukaj >

bip_logo_pl
odstep

Zarządzenie Nr 1

Dyrektora Zakładu Obsługi

                Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego

 w Olsztynie

 z dnia 1 lutego 2007 r.

 

w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Zakładu Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie.

Na podstawie zarządzenia Nr 24 Wojewody Olsztyńskiego dnia 20 grudnia 1986 r. w sprawie utworzenia gospodarstwa pomocniczego (z późn. zm.) i § 37 ust. 2 Statutu Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie nadanego zarządzeniem Nr 190 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 31 sierpnia 2006 r. (Dz. Urz. Woj. Warm.- Maz. Nr 149, poz. 2192) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Ustala się Regulamin Organizacyjny Zakładu Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia,

§ 2.

Regulamin organizacyjny określa zasady funkcjonowania Zakładu Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie i ustala jego strukturę oraz zakres zadań wykonywanych na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie,

§ 3.

Tracą moc:

1)        Zarządzenie Nr 11 Dyrektora Zakładu Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie utworzenia Regulaminu organizacyjnego Zakładu Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie,

2)        Zarządzenie Nr 11 Dyrektora Zakładu Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie z dnia 1 czerwca 2006 r. zmieniające Regulamin organizacyjny Zakładu Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, z mocą obowiązującą od dnia 1 lutego 2007 r.

 

                                                      Załącznik do Zarządzenia Nr 1Dyrektora

                                       Zakładu ObsługiWarmińsko-MazurskiegoUrzędu

                                  Wojewódzkiego w Olsztynie z dnia 1 lutego 2007 r.

 

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

                Zakładu Obsługi

        Warmińsko-Mazurskiego

         Urzędu Wojewódzkiego

       w Olsztynie

§ 1.

Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie działa na podstawie:

1)      Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.)

2)      Zarządzenia Nr 24 Wojewody Olsztyńskiego dnia 20 grudnia 1986 r. w sprawie utworzenia gospodarstwa pomocniczego, zmienionego zarządzeniami: Nr 102 z dnia 9 grudnia 1998 r., Nr 32 z dnia 4 maja 1994 r., Nr 75 z dnia 25 lipca 1996 r. i Nr 1 z dnia 2 stycznia 1999 r.,

3)      Statutu Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie nadanego zarządzeniem Nr 190 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 31 sierpnia 2006 (Dz. Urz. Woj. Warm. Mazur. Nr 149,  poz. 2192).

§ 2.

Zakładem Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, zwanym dalej „Zakładem” zarządza Dyrektor, który organizuje i kieruje całokształtem działalności Zakładu, a w szczególności:

1)      zawiera i rozwiązuje umowy związane z działalnością Zakładu,

2)      reprezentuje Zakład na zewnątrz,

3)      składa oświadczenia woli w imieniu Zakładu,

4)     współdziała z Wydziałami Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego zwanego dalej „Urzędem” w zakresie realizacji zadań,

5)      wydaje akty wewnętrzne w formie zarządzeń,

6)      podejmuje decyzje w sprawach kadrowych,

7)      prowadzi gospodarkę finansową Zakładu,

8)     organizuje i kieruje działalnością Zakładu w zakresie administrowania nieruchomościami, pozostającymi w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego Olsztynie,

9)      nadzoruje i koordynuje realizację zadań przez komórki organizacyjne Zakładu.

10)  określa zakresy czynności pracowników

§ 3.

1. Dyrektor Zakładu kieruje Zakładem przy pomocy 2 zastępców –w Olsztynie oraz w siedzibie Oddziału Zakładu w Elblągu.

2. Do zadań Zastępcy Dyrektora w Olsztynie należy:

1)     kierowanie i nadzorowanie realizacji zadań wykonywanych przez dział eksploatacyjny i dział techniczny,

2)      współdziałanie z Wydziałami Urzędu w zakresie realizacji zadań,

3)     zapewnienie prawidłowej realizacji przepisów BHP i p/pożarowych w obiektach Urzędu,

4)     zarządzanie, organizowanie i kierowanie działalnością Zakładu w czasie nieobecności Dyrektora.

3. Zastępca Dyrektora w Oddziale Zakładu w Elblągu wykonuje zadania związane z funkcjonowaniem Zakładu w Elblągu, w tym:

1)      współdziałanie z komórkami Delegatury Urzędu w Elblągu,

2)     wnioskowanie  do Dyrektora w sprawach kadrowych pracowników Oddziału,

3)      nadzorowanie  gospodarki finansowej Oddziału,

4)     nadzorowanie  i koordynowanie realizacji zadań przez komórki organizacyjne Oddziału,

5)      realizacja zadań określonych przepisami o dostępie do informacji publicznej w zakresie spraw należących do zakresu działania Oddziału Zakładu w Elblągu.

4. Do wyłącznej kompetencji Dyrektora zastrzeżone są następujące sprawy:

1)      stanowienie przepisów wewnętrznych,

2)      składanie oświadczeń woli w imieniu Zakładu, z zastrzeżeniem 

      ust. 5 i 6

5. Zastępca Dyrektora Oddziału Zakładu w Elblągu uprawniony jest do składania oświadczeń woli w sprawach związanych z wykonywaniem bieżących zadań Oddziału w Elblągu, określonych w § 15 Regulaminu.

6. Zastępca Dyrektora w Olsztynie uprawniony jest do składania oświadczeń woli w sprawach kierowania Zakładem podczas nieobecności Dyrektora Zakładu.

§ 4.

Kontrola wewnętrzna w Zakładzie realizowana jest w oparciu o instrukcje:

1)      kontroli wewnętrznej,

2)      obiegu dokumentacji księgowej.

§ 5.

Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Zakładzie określa Instrukcja Kancelaryjna dla zespolonej administracji rządowej w województwie, ustalona rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 1998 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 161, poz. 1109 ze zm.)

§ 6.

1. Dyrektor Zakładu odpowiedzialny jest za udostępnianie informacji publicznej w zakresie działalności Zakładu na zasadach i w trybie określonym ustawą o dostępie do informacji publicznej:

1)      niezwłocznie - w formie ustnej lub pisemnej,

2)      w terminie 14 dni – na wniosek, a jeżeli powyższy termin nie może być dotrzymany, najpóźniej do 2 miesięcy z jednoczesnym powiadomieniem wnioskodawcy – w ciągu 14 dni, o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie udostępnienia informacji.

2. Dyrektor Zakładu odpowiada za wyznaczenie pracownika odpowiedzialnego za opracowywanie i przekazywanie do urzędowego publikatora teleinformatycznego – Biuletynu Informacji Publicznej, materiałów określonych przepisami z zakresu dostępu do informacji publicznej.

§ 7.

Zakład realizuje zadania w zakresie:

1)     utrzymania obiektów Urzędu we właściwym stanie techniczno-eksploatacyjnym,

2)      konserwacji i naprawy urządzeń techniki biurowej,

3)     utrzymania porządku i czystości w obiektach Urzędu oraz na

     jego  posesjach,

4)     ochrony obiektów Urzędu i zabezpieczenia mienia,

5)     gospodarki taborem samochodowym dla obsługi transportowo-komunikacyjnej Urzędu,

6)      zaopatrzenia materiałowo-technicznego,

7)      usług poligraficznych,

8)      kompleksowej obsługi centrali telefonicznej,

9)      prowadzenia gospodarki magazynowej,

10)  prowadzenia biblioteki Urzędu,

11)  przygotowania i obsługi technicznej narad, spotkań, szkoleń itp.  organizowanych w budynku Urzędu oraz rozliczanie wynajmu sal i nagłośnienia,

12)  prowadzenia dystrybucji Dziennika Urzędowego Województwa Warmińsko-Mazurskiego,

13)  zamawianie i dostarczania prasy codziennej, periodyków, aktów prawnych itp. dla Urzędu.

§ 8.

1. W Zakładzie tworzy się komórki organizacyjne, którym nadaje się następujące symbole do oznaczania spraw:

1) działy:

a) administracyjny – „GPA”,

b) techniczny – „GPT”,

c) eksploatacyjny – „GPE”,

d) księgowości – „GPKs”,

e) transportowy – „GPTr”,

2) sekcje w Oddziale w Elblągu:

      a) gospodarcza – „GPGsE”

3) samodzielne, wieloosobowe stanowisko pracy ds. administracyjnych –

   „GPAE”

4) samodzielne, wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości

   „GPKsE”

2. Działami, sekcją kierują kierownicy.

3. Kierownik sekcji oraz samodzielne, wieloosobowe stanowiska pracy w Elblągu podlegają bezpośrednio Zastępcy Dyrektora Oddziału w Elblągu.

4. Tworzy się jednoosobowe stanowisko kierowcy -zaopatrzeniowca - konserwatora, który wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku i na jej potrzeby.

§ 9.

1. Do zadań działu administracyjnego należy:

1)załatwianie wszystkich spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz ich obsługą kadrową,

2)czuwanie nad przestrzeganiem porządku i dyscypliny pracy przez pracowników,

3)organizowanie procedur zamówień publicznych i prowadzenie nadzoru nad udzielaniem zamówień publicznych przez Zakład,

4) prowadzenie sekretariatu Zakładu,

5)załatwianie wszystkich spraw związanych z wynajmem i nagłaśnianiem sal narad Urzędu – w tym również dla jednostek obcych oraz rozliczanie należności za wynajem i nagłaśnianie,

6) prowadzenie biblioteki Urzędu

7)prowadzenie dystrybucji Dziennika Urzędowego Województwa Warmińsko-Mazurskiego,

8)przygotowanie informacji publicznych w zakresie działalności Zakładu,

9)prowadzenie spraw dotyczących przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków wpływających do Zakładu,

10)zapewnienie organizacyjno-technicznej obsługi działalności socjalnej, prowadzonej przez Zakład,

11) przygotowywanie projektów zarządzeń Dyrektora,

12) prowadzenie zbioru przepisów prawnych.

a) naczelnych i centralnych organów administracji państwowej

b) kierownictwa Urzędu

c) własnych

2. W ramach działu administracyjnego funkcjonuje samodzielne wieloosobowe stanowisko pracy ds. administracyjnych w Oddziale Zakładu w Elblągu, której pracą kieruje zastępca Dyrektora Oddziału Zakładu w Elblągu a w zakresie merytorycznych rozstrzygnięć – nadzorowane przez kierownika działu administracyjnego, wykonujące zadania wymienione w pkt. 1),2),4),5),12).

§ 10.

Do zadań działu technicznego należy:

 1)przeprowadzanie okresowych i rocznych przeglądów stanu technicznego obiektów Urzędu,

2)planowanie i prowadzenie wszystkich spraw związanych z inwestycjami, remontami i konserwacją budynków,

3) utrzymanie obiektów Urzędu we właściwym stanie technicznym, a w szczególności:

a) zapewnienie sprawnego działania wszystkich instalacji,

b) zapewnienie odpowiednich warunków ochrony p/pożarowej,

4)prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych Urzędu administrowanych przez Zakład,

5)ustalanie zapotrzebowania i dokonywania zakupów materiałów i środków niezbędnych do prowadzenia bieżących napraw, konserwacji i remontów oraz inwestycji,

6) określanie przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z zapotrzebowaniem działu w trybie art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) wraz z określeniem terminu (pożądanego lub wymaganego) realizacji zamówienia i przekazywanie go do działu administracyjnego, w celu sporządzenia specyfikacji, przeprowadzenia postępowania i wyboru oferty,

7)przygotowywanie projektów umów na wykonanie zadań wymienionych w pkt. 3), 5), 6),

8)sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, dotyczących funkcjonowania działu,

9) prowadzenie zbioru przepisów dotyczących zakresu działania działu.

§ 11.

Do zadań działu eksploatacyjnego należy:

1)realizacja ochrony obiektów Urzędu i mienia, zgodnie z obowiązującym planem ochrony obiektów,

2)zapewnienie porządku i czystości w obiektach Urzędu oraz na jego posesjach,

3)wykonywanie usług poligraficznych,

4)kompleksowa obsługa centrali telefonicznej,

5)prowadzenie magazynów – biurowego i technicznego zgodnie z instrukcją w sprawie obiegu i kontroli dowodów obrotu materiałowego,

6)przygotowywanie i obsługa narad, spotkań, szkoleń itp. organizowanych przez Urząd,

7)wynajmowanie pomieszczeń i innych powierzchni w obiektach Urzędu i załatwianie wszystkich spraw z tym związanych,

8)prowadzenie ewidencji urządzeń techniki biurowej i zapewnienie sprawnego ich działania,

9)prowadzenie działalności gospodarczej w ośrodku wypoczynkowym Urzędu,

11)  prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem Urzędu,

12)  przeprowadzanie inwentaryzacji,

13) ustalanie zapotrzebowania i dokonywanie zakupów materiałów i środków niezbędnych do wykonywania zadań,

13)określanie przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z zapotrzebowaniem działu w trybie art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) wraz z określeniem terminu (pożądanego lub wymaganego) realizacji wymienionego zamówienia i przekazywanie go do działu administracyjnego w celu sporządzenia specyfikacji, przeprowadzenia postępowania i wyboru oferty,

14)przygotowywanie projektów umów na wykonywanie zadań wymienionych w pkt. 2), 5), 7), 8), 9), 10), 11), 12),

14)sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, dotyczących funkcjonowania działu,

15) prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy,

16)prowadzenie zbioru przepisów prawnych, dotyczących zakresu działania działu.

§ 12.

1. Do zadań działu księgowości należy:

1)      sporządzanie planów finansowych,

2)      sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości finansowej,

3)      prowadzenie rachunkowości Zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami i według następujących zasad:

a)bieżącej rejestracji operacji finansowych na kontach syntetycznych i analitycznych w porządku chronologicznym i systematycznym z zachowaniem okresów sprawozdawczych,

b) rozliczanie inwentaryzacji składników aktywów i pasywów,

4)prowadzenie wszystkich spraw związanych z płacami pracowników Zakładu zgodnie z płacowym systemem informatycznym,

5)rozliczanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych składek na obowiązkowe ubezpieczenie społeczne pracowników Zakładu, zgodnie z programem informatycznym „Płatnik,”

6) rozliczanie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych,

7) prowadzenie obsługi kasowej Zakładu,

8)prowadzenie ilościowo-wartościowej ewidencji zapasów materiałowych oraz nadzór nad dokumentowaniem przychodów i rozchodów,

9)prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i wyposażenia Urzędu,

10)prowadzenie gospodarki finansowej Zakładu, w tym:

a) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

b) zapewnienie prawidłowości zawieranych umów – pod względem rachunkowym,

c) przestrzeganie zasad rozliczeń finansowych,

d) ściąganie należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz egzekwowanie spłat zobowiązań,

11)systematyczne rozliczanie kosztów eksploatacyjnych obiektów Urzędu oraz obciążanie nimi jednostek obcych najmujących pomieszczenia i inne powierzchnie,

12)wystawianie faktur za świadczone przez Zakład usługi,

13)prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania dotyczących ewidencji księgowych,

14)sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, dotyczących funkcjonowania działu,

15)prowadzenie zbioru przepisów dotyczących zakresu jego działania,

2. W ramach działu księgowości funkcjonuje samodzielne wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości w oddziale Zakładu w Elblągu, której pracą kieruje zastępca Dyrektora Oddziału Zakładu w Elblągu w zakresie merytorycznych rozstrzygnięć – nadzorowany przez głównego księgowego Zakładu, wykonujące zadania wymienione w pkt. 3), 7), 9),10), 11), 12), 13).

§ 13.

Do zadań działu transportowego należy:

1) eksploatacja pojazdów samochodowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym zarządzeniem Dyrektora Generalnego Urzędu w sprawie szczegółowych zasad korzystania z samochodów służbowych,

2) zlecanie konserwacji i obsługi technicznej pojazdów samochodowych,

3)przeprowadzanie przeglądów technicznych pojazdów samochodowych,

4)prowadzenie racjonalnej i oszczędnej gospodarki ogumieniem, paliwem oraz olejami i smarami a także częściami zamiennymi,

5) prowadzenie garażowej stacji paliw,

6) prowadzenie magazynu materiałów pędnych,

7)określanie przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z zapotrzebowaniem działu w trybie art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) wraz z określeniem terminu (pożądanego lub wymaganego) realizacji wymienionego zamówienia i przekazywanie go do działu administracyjnego w celu sporządzenia specyfikacji, przeprowadzenia postępowania i wyboru oferty,

8)zabezpieczenie obiektu oraz pojazdów samochodowych przed kradzieżą i włamaniem oraz zniszczeniem lub uszkodzeniem a także samowolnym użyciem,

9) rejestrowanie zakupionych pojazdów,

10)ubezpieczanie pojazdów oraz zgłaszanie szkód wypadkowych i czuwanie nad ich likwidacją,

11)przestrzeganie terminów przeprowadzania przez pracowników specjalistycznych badań lekarskich a także badań wstępnych, okresowych i kontrolnych,

12)utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz obiektu oraz na posesji,

13)dbałość o bezpieczeństwo p. pożarowe obiektu i bezwzględne przestrzeganie przepisów p. pożarowych i bhp,

14)przestrzeganie dyscypliny finansowej w zakresie wydatków związanych z eksploatacją taboru samochodowego a także wynikających z utrzymania obiektu,

15)sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora, dotyczących funkcjonowania działu,

16)prowadzenie zbioru przepisów prawnych dotyczących zakresu działania działu.

§ 14.

Do zadań sekcji gospodarczej w Oddziale Zakładu w Elblągu należy:

1)utrzymywanie obiektu będącego siedzibą Delegatury Urzędu w Elblągu we właściwym stanie techniczno-eksploatacyjnym, a w szczególności:

a)zapewnienie sprawnego działania wszystkich instalacji,

b)zapewnienie odpowiednich warunków ochrony p. pożarowej,

2)wynajmowanie pomieszczeń i innych powierzchni w obiekcie i załatwianie wszystkich spraw z tym związanych,

3) ochrona obiektu i mienia Delegatury,

4) utrzymanie porządku i czystości w obiekcie oraz na jego posesji,

5) wykonywanie usług poligraficznych,

6) obsługa centrali telefonicznej,

7) prowadzenie magazynu używanego sprzętu biurowego zgodnie z instrukcją w sprawie obiegu i kontroli dowodów obrotu materiałowego,

9)prowadzenie ewidencji urządzeń techniki biurowej i zapewnienie sprawnego ich działania,

10) prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem Delegatury,

11)ustalanie zapotrzebowania i dokonywanie zakupów materiałów i środków niezbędnych do wykonywania zadań,

12)przekazywanie dokumentacji związanej z postępowaniami w trybie ustawy o zamówieniach publicznych do działu administracyjnego Zakładu Obsługi w Olsztynie w celu sprawdzenia prawidłowości jej sporządzenia,

13) eksploatacja pojazdów samochodowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i w oparciu o zarządzenie Dyrektora Generalnego Urzędu w sprawie szczegółowych zasad korzystania z samochodów służbowych,

14)zlecanie napraw, konserwacji i obsługi technicznej pojazdów samochodowych,

15)przeprowadzanie przeglądów technicznych pojazdów samochodowych,

16) rejestrowanie zakupionych pojazdów,

17)ubezpieczanie pojazdów samochodowych oraz zgłaszanie szkód wypadkowych i czuwanie nad ich likwidacją,

18)przestrzeganie dyscypliny finansowej w zakresie wydatków związanych z eksploatacją taboru samochodowego,

19) sporządzanie projektów umów na wykonanie zadań wymienionych w pkt. 2), 10),12),13), 15), 16).

§ 15.

Do zadań stanowiska kierowcy -zaopatrzeniowca – konserwatora, zatrudnionego dla potrzeb  Delegatury Urzędu w Ełku należy:

1)      świadczenie usług komunikacyjnych,

2)      zapewnienie zaopatrzenia w niezbędne materiały i środki,

3)     wykonywanie napraw i konserwacji instalacji, sprzętu i wyposażenia,

§ 16.

1. Kierownicy działów i sekcji zobowiązani są do:

1)      organizowania pracy w sposób gwarantujący terminowe i efektywne wykonywanie zadań,

2)      nadzorowania i kontrolowania przestrzegania przez podległych pracowników dyscypliny pracy oraz przepisów prawnych obowiązujących na danym stanowisku,

2. Kierownicy działów i sekcji upoważnieni są do:

1)      współdziałania z Wydziałami Urzędu w zakresie merytorycznej działalności,

2)      wydawania poleceń służbowych pracownikom w granicach ustalonego zakresu zadań i czynności oraz egzekwowanie ich prawidłowego i terminowego wykonania,

3)      przedkładania kierownictwu Zakładu wniosków w sprawach:

a) awansów,

b) premii,

c) nagród,

d) kar porządkowych,

e) przedłużania bądź rozwiązywania umów o pracę,

f) urlopów.

3.  Kierownicy działów i sekcji ponoszą odpowiedzialność za pracę podległych pracowników.

§ 17.

W Zakładzie stosuje się następujące pieczęcie:

1) pieczęcie nagłówkowe o treści:

a) „Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, 10-575 Olsztyn, Al. Mar. J. Piłsudskiego 7/9, tel., fax,”

b) „Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie Oddział w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1”

2) pieczęcie do podpisu pism załatwiających sprawy:

a) „Dyrektor”, z podaniem imienia i nazwiska

b) „Zastępca Dyrektora”, z podaniem imienia i nazwiska

3) pieczęcie do korespondencji, nie mającej charakteru rozstrzygającego z podaniem stanowiska oraz imienia i nazwiska pracownika.

§ 18.

Nadzór nad działalnością Zakładu sprawuje Dyrektor Generalny Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

§ 19.

 

Zmiana niniejszego Regulaminu może nastąpić w trybie obowiązującym dla jego ustalenia.

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje
Alfred Wenzlawski
tel.(089)52-32-236, fax. (089)53-51-881
e-mail: awenzlaw@uw.olsztyn.pl

Osoba odpowiedzialna za treść: Krzysztof Malkowski
Data modyfikacji: 2007/02/22 09:11:44
Redaktor wprowadzający: