UWAGA!
Wersja historyczna z 2005/06/15 11:30:21 GMT+2.  Powrót do wersji aktualnej

Warmińsko - Mazurski
Urząd Wojewódzki w Olsztynie
jednostka sektora finansów publicznych

szukaj >

bip_logo_pl
odstep
wydawanie zaproszeń

Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, tel. (0-89) 523 22 00

Czynny: pn 8:00-16:00, wt-pt 7:30 – 15:30

Wydanie nr 1

Zmiana nr

Strona 1/ Stron 4

Data wydania:31.05.05 r.

 

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

karta informacyjna nr SO.VII.01810-3/05/KI

 

 

 

 

 

Egz. nr 1

 

 

Opracował:

 

Zatwierdził:

 

 starszy inspektor wojewódzki
 Lech Bobrzecki

 

 

.....25.05.05 r. .......

(data i podpis)

 

 

Dyrektor Wydziału Spraw
Obywatelskich i Migracji

 Agnieszka Boczkowska

 

......25.05.05 r. ..........

(data i podpis)

 

 

1.     Podstawa prawna

Art.17 i 18 ustawy z dnia 13 czerwca 2003r. o cudzoziemcach ( Dz. U. z 2003r.  Nr 128, poz. 1175 z późn. zm.).

 

 

2.   Miejsce załatwienia sprawy

 

Oddział Legalizacji Pobytu Cudzoziemców Wydziału Spraw Obywatelskich            i Migracji, pokój nr 12,  parter,

godziny przyjęć: poniedziałek      od 1000 do 1600

                           wtorek – piątek od 1000 do 1500

tel. (089)  52-32-219, 52-32-439, 52-32-331, 52-32-232, 52-32-612.

     

 

      Delegatura Warmińsko- Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego

  Oddział Spraw Obywatelskich i Migracji

  82-300 Elbląg; ul. Wojska Polskiego 1/3

  centrala  telefon (0-55 ) 233-70-01      

      Przyjęcia wniosków o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń 

i wydawanie zaproszeń   - pokój 43.

 

3.     Dokumenty i warunki niezbędne do załatwienia sprawy
3.1             Egzemplarz wniosku o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń.
3.2             Dokumenty potwierdzające posiadanie źródeł dochodów lub własnych środków materialnych i ich wysokość.
3.3             Dokumenty potwierdzające posiadanie tytułu prawnego do zajmowanego lokalu mieszkalnego lub możliwość zapewnienia cudzoziemcowi zamieszkania.
3.4             Dokumenty potwierdzające ilość osób zamieszkałych ( zameldowanych)
w lokalu.
3.5             Znaki opłaty skarbowej: do podania – 5 zł., do załączn.- 0,50 zł., potwierdzenie za zg. z org.  3 zł., opłata za wydanie zaproszenia  20 zł.

 

4.     Termin  załatwienia sprawy

W normalnym trybie 14 dni , w przypadku  sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca.

 

5.  Składanie odwołań od decyzji

Od decyzji negatywnej przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców w Warszawie za pośrednictwem Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia.

 

6.  Warunki uzyskania dla decyzji klauzuli ostateczności

     Decyzja staje się prawomocna po upływie 14 dni od jej doręczenia, jeżeli strona
      nie wniosła odwołania do organu wyższej instancji.

 

7.      Możliwość składania interwencji, wyrażania opinii i sugestii

Dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji : pokój nr 131 I p.

 

 

 

 

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje
Rzecznik Prasowy Wojewody - Alfred Wenzlawski
tel.(089)523-22-76, fax. (089)535-18-81
e-mail: awenzlaw@uw.olsztyn.pl

Osoba odpowiedzialna za treść: Agnieszka Boczkowska
Data modyfikacji: 2005/06/15 11:30:21
Redaktor wprowadzający: główny administrator serwisu